SPESIFIKASI UJIAN SEKOLAH
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
RamaBadhe Kajumenengaken Nata
|
|||||||
Indikator
Disajikan ringkasan cerita Rama
Badhe Kajumenengaken Nata, siswa dapat menentukan jawaban pertanyaan apa.
|
|||||||
Nomer
Soal 1 Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Ana negara sing gemah
ripah loh jinawi, rakyate tentrem ayem. Negara mau jenenge Ayodya, dene sing
dadi ratune yaiku Prabu Dasarata.
Ratu Ayodya mau duwe garwa cacahe telu yaiku dewi Kosalya, Dewi Sumitra lan
Dewi Kekayi. Nganti sepuh garwa telu mau ora duwe putra. Mula Prabu Dasarata
nyenyuwun marang Jawata supaya diparingi putra. Panyuwun mau dikabulake, Dewi
Sumitra duwe putra Rama, Dewi Kekayi nglairake Barata, lan Dewi Sumitra
nglairake putra kembar yaiku Lesmana lan Satrugna. Prabu Dasarata saya sepuh,
mula enggal nganake upacara jumenengan sing ngganteni ratu ing Ayodya.Dene
sing bakal dijumenengake ratu yaiku Rama, jalaran rama iku putra sing paling
tuwa, watake utama, bekti marang wong tuwa, mula ditresnani dening kawulane.Nalika
jumengan wis kawiwitan, Dewi Kekayi ora narimakake yen Rama sing
dijumenengake ratu, jalaran biyen Prabu Dasarata nate janji yen Dewi Kekayi
duwe putra kudu putrane sing nggenteni dadi ratu. Rama ngerti prakara iku
mula banjur pamit bakal lelana ing alas, ninggalake kraton Ayodya. Lungane
Rama dieloni garwane yaiku Dewi Sinta lan adhine yaiku Lesmana.
Irah-irahan sing mathuk
saka pethikan crita wayang kasebut sing bener ....
a. Negara Ayodya
Rakyate Tentrem Ayem
b. Prabu Dasarata Saiki
Saya Sepuh
c. Rama Arep
Dijumenengake Nata
d. Dasarata Arep
Dijumenengake Nata
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
RamaBadhe Kajumenengaken Nata
|
|||||||
Indikator
Disajikan ringkasan cerita Rama Badhe Kajumenengaken Nata, siswa dapat
menentukan jawaban pertanyaan siapa.
|
|||||||
Nomer Soal 2 Kunci
Jawaban :A
|
|||||||
Ana negara sing gemah ripah
loh jinawi, rakyate tentrem ayem. Negara mau jenenge Ayodya, dene sing
dadi ratune yaiku Prabu Dasarata.
Ratu Ayodya mau duwe garwa cacahe telu yaiku dewi Kosalya, Dewi Sumitra lan
Dewi Kekayi. Nganti sepuh garwa telu mau ora duwe putra. Mula Prabu Dasarata
nyenyuwun marang Jawata supaya diparingi putra. Panyuwun mau dikabulake, Dewi
Sumitra duwe putra Rama, Dewi Kekayi nglairake Barata, lan Dewi Sumitra nglairake
putra kembar yaiku Lesmana lan Satrugna. Prabu Dasarata saya sepuh, mula
enggal nganake upacara jumenengan sing ngganteni ratu ing Ayodya.Dene sing
bakal dijumenengake ratu yaiku Rama, jalaran rama iku putra sing paling tuwa,
watake utama, bekti marang wong tuwa, mula ditresnani dening kawulane.Nalika
jumengan wis kawiwitan, Dewi Kekayi ora narimakake yen Rama sing
dijumenengake ratu, jalaran biyen Prabu Dasarata nate janji yen Dewi Kekayi
duwe putra kudu putrane sing nggenteni dadi ratu. Rama ngerti prakara iku
mula banjur pamit bakal lelana ing alas, ninggalake kraton Ayodya. Lungane
Rama dieloni garwane yaiku Dewi Sinta lan adhine yaiku Lesmana.
Garwane
Prabu Dasarata sing nglairake putra kembar, yaiku....
a. Dewi Sumitra
b. Dewi Kekayi
c. Dewi Kosalya
d. Dewi Sinta
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran
: Bahasa Jawa Bentuk
Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
RamaBadhe Kajumenengaken Nata
|
|||||||
Indikator
-Disajikan ringkasan cerita Rama
Badhe Kajumenengaken Nata, siswa dapat menentukan yang termasuk tembung lingga.
|
|||||||
Nomer Soal 3
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
Ana negara
sing gemah ripah loh jinawi, rakyate tentrem ayem. Negara mau jenenge Ayodya,
dene sing dadi ratune yaiku Prabu
Dasarata. Ratu Ayodya mau duwe garwa cacahe telu yaiku dewi Kosalya, Dewi
Sumitra lan Dewi Kekayi. Nganti sepuh garwa telu mau ora duwe putra. Mula Prabu Dasarata nyenyuwun marang Jawata
supaya diparingi putra. Panyuwun mau dikabulake, Dewi Sumitra duwe putra
Rama, Dewi Kekayi nglairake Barata, lan Dewi Sumitra nglairake putra kembar
yaiku Lesmana lan Satrugna. Prabu Dasarata saya sepuh, mula enggal nganake
upacara jumenengan sing ngganteni ratu ing Ayodya.Dene sing bakal
dijumenengake ratu yaiku Rama, jalaran rama iku putra sing paling tuwa,
watake utama, bekti marang wong tuwa, mula ditresnani dening kawulane.Nalika
jumengan wis kawiwitan, Dewi Kekayi ora narimakake yen Rama sing dijumenengake
ratu, jalaran biyen Prabu Dasarata nate janji yen Dewi Kekayi duwe putra kudu
putrane sing nggenteni dadi ratu. Rama ngerti prakara iku mula banjur pamit
bakal lelana ing alas, ninggalake kraton Ayodya. Lungane Rama dieloni garwane
yaiku Dewi Sinta lan adhine yaiku Lesmana.
Mula
Prabu Dasarata nyenyuwun marang Jawata supaya diparingi putra.
Tembung lingga sing ana ing pethikan ukara
kasebut, yaiku....
a. nyenyuwun, marang
b. supaya, diparingi
c. mula, nyenyuwun
d. putra, mula
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu
|
|||||||
Materi
Rama Tambak
|
|||||||
Indikator
Disajikan ringkasa cerita Rama Tambak, siswa dapat menentukan pernyataan
yang sesuai dengan isi cerita
|
|||||||
Nomer Soal 4
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
Rama Tambak
Nalika Rama bakal
njaluk baline Dewi Sinta sing dicolong Dasamuka ana ing Alengka, kudu
ngliwati segara sing jembare ngilak-ilak. Kanggo ngliwati segara mau para
wadya bala wanara sing dipandhegani Patih Sugriwa gawe tambak tumuju negara
Alengka. Sing duwe panemu nggawe tambak iku saka Anoman lan Gunawan Wibisana.
Jalaran kekarone sing wis mangerteni papan dununge negara Alengka. Pranyata
gawe tambak iku ora gampang. Maewu-ewu bala wanara dikerahake nanging
bola-bali bedhah. Anoman banjur mbedhol gunung Sokarini kanggo lajering
tambak, nuli wadya bala wanara ngumpulake watu kanggo nambak.
Ana ing Taman Soka Dewi
Sinta dilelipur dening Dewi Trijatha, lan matur manawa Prabu Rama lan
wadyabala wanara padha gawe tambak tumuju negara Alengka saperlu mboyong Dewi
Sinta.Sarehning panggawene tambak nuwuhake lindhu ing Alengka mula Prabu
Dasamuka dhawuh marang Ditya Janggisrana ngrusak tambak. Janggisrana bisa kacekel
dening Gunawan Wibisana, banjur disowananke Prabu Rama nanging malah diganjar
mas picis raja brana.
Pratelan sing jumbuh karo isine crita wayang kasebut
yaiku....
a. Prabu Rama anggone
ngrebut baline Dewi Sinta direwangi dening bala wanara lan Gunawan Wibisana.
b. Kapi Anoman iku
minangka patihe Prabu Rama Wijaya nalika ngrebut baline Dewi Sinta ing
Alengka.
c. Prabu Dasamuka gawe
tambak mbendung segara sing jembar ngilak-ilak direwangi wadya bala wanara.
d. Dewi Sinta krasan
banget ana ing Taman Soka Alengka jalaran akeh mas picis rajabrana sing
disenengi
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
Rama Tambak
|
|||||||
Indikator
Disajikan ringkasan Rama Tambak, siswa dapat memilih yang termasuk ukara
camboran dalam bacaan.
|
|||||||
Nomer Soal 5
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
(1)Ana ing Taman Soka
Dewi Sinta dilelipur dening Dewi Trijatha.(2) Matur manawa Prabu Rama lan
wadyabala wanara padha gawe tambak tumuju negara Alengka saperlu mboyong Dewi
Sinta.(3)Prabu Dasamuka dhawuh marang
Ditya Janggisrana ngrusak tambak sing
digawe dening wadyabala wanara.(4)Janggisrana bisa kacekel dening Gunawan
Wibisana, banjur disowananke Prabu Rama nanging malah diganjar mas picis raja
brana.
Sing kalebu ukara
camboran yaiku, ukara angka....
a. 1
c. 3
b. 2 d. 4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
Bangunan Kuna Semarang
|
|||||||
Indikator
Disajikan kutipan bacaan Bangunan Kuna Semarang, siswa menentukan alasan
yang tepat dari pertanyaan
mengapa.
|
|||||||
Nomer Soal 6
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Miturut panaliten
Universitas Dipinegoro, wiwit taun 1988 ing Semarang ana 101 bangunan kuna
sing wigati. Dideleng saka kaendahane, unike, sejarahe, lan babagan sosiyal
biyene. Wewengkon bangunan kuna ing Semarang ana telu sing ngemu sejarah
yaiku bangunan sakiwa tengene gereja Imanuel, sakiwa tengene Tugumudha,
sakiwa tengene rumah sakit Elizabeth. Bangunan kuna sakiwa tengene gereja
Imanuel iku diarani Walanda Cilik.
Minangka warga Semarang
nduweni rasa handarbeni, kabukti para warga padha menehi tenger sing pas
kanggo bangunan mau kayata Lawang Sewu, Gereja Blendhuk, Omah Setan lan
sapiturute.
Ing pethikan wacan kasebut ana sing diarani Walanda Cilik
jalaran....
a.
Bangunan sing ana sakiwa tengene papan mau biyen dadi jajahane bangsa Walanda.
b.
Bangunan sing ana papan mau biyen dibangun lan diemper
kayadene negara Walanda.
c.
Papan mau nganti seprene dadi panggonane bangsa Walanda
sing ana ing Semarang.
d.
Papan mau biyen kanggo nyingkirake bangsa Walanda
nalika ana ing Semarang.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.1
Membaca pemahaman
bacaan sastra(cerita Ramayana)atau bacaan non sastra dengan tema tertentu.
|
|||||||
Materi
Bangunan Kuna Semarang
|
|||||||
Indikator
-Disajikan kutipan bacaan Bangunan Kuna Semarang, siswa menentukan jumlah
tembung andhahan yang dikutip.
|
|||||||
Nomer Soal 7
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Miturut panaliten
Universitas Dipinegoro, wiwit taun 1988 ing Semarang ana 101 bangunan kuna
sing wigati. Dideleng saka kaendahane, unike, sejarahe, lan babagan sosiyal
biyene. Wewengkon bangunan kuna ing Semarang ana telu sing ngemu sejarah
yaiku bangunan sakiwa tengene gereja Imanuel, sakiwa tengene Tugumudha,
sakiwa tengene rumah sakit Elizabeth. Bangunan kuna sakiwa tengene gereja
Imanuel iku diarani Walanda Cilik.
Minangka warga Semarang
nduweni rasa handarbeni, kabukti para warga padha menehi tenger sing pas
kanggo bangunan mau kayata Lawang Sewu, Gereja Blendhuk, Omah Setan lan
sapiturute.
Tembung andhahan sing
ana pethikan wacan kasebut cacahe ana....
a. 8 c. 30
b.
22 d. 49
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Durma
|
|||||||
Indikator
-Disajikan teks tembang durma, siswa menentukan
pernyataan yang sesuai dengan isi tembang.
|
|||||||
Nomer Soal 8
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
Durma
Ayo kanca njaga papan kanggo
brayan
Amarga migunani
Tuladha maneka
Setasiyun terminal
Wihara greja lan mejid
Pasar puskesmas
Sekolah kreteg margi
Tembang kasebut ngemu pepeling
ngajak supaya njaga....
a. papan umum c. bangunan
anyar
b. papan ibadah d. bangunan
kuna
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal
:Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Durma
|
|||||||
Indikator
-Disajikan teks tembang durma, siswa menentukan guru gatra dengan tepat
|
|||||||
Nomer Soal 9
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Durma
Ayo kanca njaga papan kanggo
brayan
Amarga migunani
Tuladha maneka
Setasiyun terminal
Wihara greja lan mejid
Pasar puskesmas
Sekolah kreteg margi
Guru gatra tembang durma
kasebut....
a. 6 c.8
b. 7 d. 9
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Geguritan
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan teks geguritan, siswa menentukan letak kata
yang bersisipan um.
|
|||||||
Nomer Soal 10
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
Meneng njegreg ana
Ngesrep
Jembar gumelar
gilar-gilar
Dudu lapangan dudu
tegalan
Gedhung renteng
–renteng kaya toko
Iku papanku ngangsu
ilmu
Telung taun suwene
Gawe pinter lan gawe
diwasa
Muga-muga sapungkurku
dadi maju.
Ana ing
geguritan kasebut tembung sing nganggo seselan um mapan ana ing gatra
kaping....
a. 2
c. 6
b. 4
d. 8
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Geguritan
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan teks geguritan, siswa memilih jawaban
pertanyaan apa.
|
|||||||
Nomer Soal 11
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
....
Meneng njegreg ana Ngesrep
Jembar gumelar gilar-gilar
Dudu lapangan dudu tegalan
Gedhung renteng –renteng kaya toko
Iku papanku ngangsu ilmu
Telung taun suwene
Gawe pinter lan gawe diwasa
Muga-muga sapungkurku dadi maju
Irah-irahan sing mathuk kanggo
geguritan kasebut, yaiku....
a. Gapura c. Politeknik
b. SMP NURIS SEMARANG
d. UNDIP
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
ESIFIKASI
UJIAN TERTULIS
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Megatruh
|
|||||||
Indikator
-Disajikan tembang megatruh, siswa menentuka
letak tembung saroja.
|
|||||||
Nomer Soal 12
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Megatruh
Aneng kutha palemahan iku ciyut
Nanging bisa among tani
Lemah sithik nganggo rabuk
Tanem tuwuh
amrih asri
Bisa ember pring lan pralon
Saka
tembang kasebut tembung saroja mapan ana ing gatra kaping....
a. 5 c.
3
b. 4 d. 2
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk
Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Asamaradana
|
|||||||
Indikator
. Disajikan empat macam teks tembang, siswa menentukan
teks tembang asmaradana.
|
|||||||
Nomer Soal 13
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
1)Bapak pocung wujudmu satela pohung 2) Ancas koprasi iku
Piranti
wicara
Kanggo gawe kabutuhan cukup
Es em
es gsmbsr kakirim
Bagya mulya butuh lair lawan
batin
Wiwitane sing dha nganggo wong ing kutha Ekonomi bisa cukup
Anggota
ingkang sayektos
3) Nandur kembang empon-empon karo sayur 4) Wonten kawruh ekonomi
Iku
bisa migunani
Kabetahane manungsa
Kembang
nambah endahipun Tigang
werni ingkang maton
Empon-empon kangge jampi Primer
ingkang kapisan
Sayur
kanggo butuh pawon
Sekundher salajenga
Tersiyer
ingkang katiga
Lair batos kacekapan
Sekar asmaradana andharan ing nginggil mapan
angka ....
a. 4
c. 2
b. 3
d. 1
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal
:Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Sinom
|
|||||||
Indikator
-Disajikan teks tembang sinom, siswa menentukan
guru wilangan dengan tepat.
|
|||||||
Nomer Soal 14
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Kaperluane manungsa
Warna-warna boten sami
Pra lare betah dolanan
Siswa betah pados ilmi
Bapa golek rejeki
Nyekapi sedayanipun
Putra mbantu ing karya
Guru mulang kawruh budi
Kangge sangu gesang wonten ing
bebrayan
Guru wilangan sekar sinom
ingkang leres inggih punika....
a. 7, 7, 7, 7, 7, 7, 7, 7,
12
b. 8, 8, 8, 8, 7, 8, 8, 12
c.8, 8, 8, 8, 7, 8, 7, 8,
12
d. 8, 8, 8, 8, 8, 8, 7, 12
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Dhandhanggula
|
|||||||
Indikator
-Disajikan teks tembang dhandhanggula, siswa
menentukan ciri-ciri tembang.
|
|||||||
Nomer Soal 15
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Dhandhanggula
Pigunane olahraga kuwi
Ra
mung weteng sirah bisa waras
Waras
lair lan batine
Kathah tuladhanipun
Olah
raga ngombe jejampi
Mawi
gelas cangkir piring
Olah raga iku
Tinju
karate lan silat
Tolak
pluru lonacat tinggi lempar lembing
Balap
motor sepedha
Titikane tembang dhandhanggula sing beber yaiku . . ..
a.
guru gatra 9, guru wilangan lan guru lagu 10i, 10a, 8e,
7u, 9i, 7a, 8a, 12i, 7a.
b.
guru gatra 8, guru wilangan lan guru lagu 10i, 10a, 8e,
7u, 9i, 7a, 6u, 8a,
c.
guru gatra 10, guru wilangan lan guru lagu 10i, 10a,
8e, 7u, 9i, 8i, 6u, 8a, 12i, 7a
d.
guru gatra 11, guru wilangan lan guru lagu 10i, 10a,
8e, 7u, 8a, 9i, 8i, 6u, 8a, 12i, 7a
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca indah
geguritan dan tembang
|
|||||||
Materi
Dhandhanggula
|
|||||||
Indikator
-Disajikan tembang dhandhanggula siswa
menentukan banyaknya kerata basa.
|
|||||||
Nomer Soal 16
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Dhandhanggula
Pigunane olahraga kuwi
Ra mung
weteng sirah bisa waras
Waras
lair lan batine
Kathah tuladhanipun
Olah
raga ngombe jejampi
Mawi
gelas cangkir piring
Olah raga iku
Tinju
karate lan silat
Tolak
pluru lonacat tinggi lempar lembing
Balap
motor sepedha
Tembung kerata basa sing ana ing tembang kasebut cacahe ana ....
a. 2
c.10
b. 6
d. 14
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
P SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penerapan Sandhangan swara
|
|||||||
Indikator
-Disajikan bacaan pendek berhuruf Jawa dengan
penerapan sandhangan swara, siswa dapat memilih jawaban pertanyaan apa
|
|||||||
Nomer Soal 17
Kunci Jawaban : B
|
|||||||
?jumfizizu[b[yo.
?jumfifu[w[b[yolim.[b[yo[nrup[nbiru.[b[yo[nbisnirusuwrautwvvi.
finselswizi[b[yo[nlli[aorfipknNi.
Beone
Jumadi rupane apa?
a. Ijo
b. Biru
c.Wungu
d. Abu-abu
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penerapan Sandhangan swara
|
|||||||
Indikator
-Disajikan bacaan pendek berhuruf Jawa dengan
penerapan sandhangan swara, siswa dapat memilih jawaban pertanyaan berapa
|
|||||||
Nomer Soal 18
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
?jumfizizu[b[yo.
?jumfifu[w[b[yolim.[b[yo[nrup[nbiru.[b[yo[nbisnirusuwrautwvvi.
finselswizi[b[yo[nlli[aorfipknNi.
?[b[yo[njumfipir.
a.
5 c. 2
b.
3 d. 1
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Sandhangan Panyigeg
|
|||||||
Indikator
-Disajikan kalimat rumpang yang mengandung sandhangan
panyigeg, siswa menentukan pilihan jawaban
dengan tepat.
|
|||||||
Nomer Soal 19
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
?ps/...si=pli=ge[danai=kuqsemr=.
a.
Langgar c. Jatingaleh
b.
Mangkang
d. Johar
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Sandhangan Panyigeg
|
|||||||
Indikator
-Disajikan kalimat yang mengandung sandhangan
panyigeg dalam huruf Jawa, siswa menentukan jawaban translite dalam huruf
latin.
|
|||||||
Nomer Soal 20
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
?whyuni=sihfuru=tauweruhgjhsi=biszusu=kyuskals\,
Ukara kasebut yen diowahi dadi
aksara latin sing bener....
a.Wahyudi durung tau weruh gajah putih sing bisa ngusung kayu ing alas.
b. Wahyuningrum tau weruh gajah putih sing bisa ngusung kayu
alas.
c. Wahyuningsih durung tau weruh gajah sing
bisa ngusung kayu saka alas.
d. Purwaningsuh saiki durung tau weruh
gajah pitih sing saba ana ing alas.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Pasangan
|
|||||||
Indikator
Disajikan bacaan pendek berhuruf Jawa yang
megandung pasangan, siswa menentukan jawaban pertanyaan kapan.
|
|||||||
Nomer Soal 21
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
?nlikfinTenSelsXgimsHditiya[nD[rkBpkTinFkSimP=lim.bidlLipunJmSekw[nSonTen\aditiynumPkBisHv/,nminipunT`nSemr=.aditiyfipunD|tTkenSeptu=,aditiysen_szet\.w=sulLipunHditiynumPkMi[k]o[lt\,.
?kpnHditiyfiajkMev=simP=lim[fni=bpkNlikfin....
a.x[bow[g c.selsw[g
b.
selsXgi d.setuXgi
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Angka Jawa
|
|||||||
Indikator
.
-Disajikan kalimat berhuruf Jawa
mengandung angka Jawa yang berisi tahun kelahiran seseorang, siswa
menentukan usianya sekarang.
|
|||||||
Nomer Soal 22
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
?[fwisup/tiniaikulai/[rt=gl\;27;mxt\;1995;piraumu/[r[fwisup/tinissi[mai
;2011;.
a. 15 taun lewih 2 sasi c. 15 taun
luwih 4 sasi
b. 16
taun luwih 3 sasi d. 16 taun luwih 6 sasi
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
3.3 Membaca
paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Aksara Rekan
|
|||||||
Indikator
-Disajikan
kalimat berhuruf Jawa mengandung akasara rekan yang berisi beberapa
nama asing, siswa menentukan menentukan nama seorang wanita.
|
|||||||
Nomer Soal 23
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
?sefulu/[r[g+oj+lisi=w[fonJen_[z p+timh
a. Sedulure Gojali sing wadon
jenenge Fatimah
b. Sedulure Ghojali sing wadon jenenge
Patimah
c. Sedulur Ghozali sing wadon jenenge
Patimah
d. Sedulure Ghozali sing wadon jenenge Fatimah
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
7.1 Membaca pemahaman teks upacara adat.
|
|||||||
Materi
Tedhak siti
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan ringkasan upacara adat tedhak siti, siswa
menentukan jawaban pertanyaan apa.
|
|||||||
Nomer Soal 24
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Tedhak Siti
Upacara adat tedhak siti yaiku slametan kanggo
putra putri sing wis ngancik umur pitung wulan, jalaran umur semono iku bocah
wiwit ngadeg lan tuntunan utawa wiwit ditetah. Urut-urutane upacara adat
tedhak siti kasebut ing ngisor iki.
1.Bocah sing arep dislameti didusi nganggo
kembang setaman, banjur dienggoni klambi anyar nuli diambahake ing jadah
werna pitu. 2. Sawise iku banjur menek tebu arjuna, yaiku andha sing digawe
saka tebu ireng. 3.Sawise iku dilungguhake ana ing klasa nuli dikurungi
nganggo kurungan pitik. 4. Ana ing kurungan wis dicepaki dolanan, beras
kuning kaca, jungkat dhuwit receh. 5. Bocah milih barang sing disenengi kang
nggambarake besuk bakal dadi apa. Banjur dianankeake udhik-udhik yaiku nyebar
dhuwit receh minangka pralambang sodakoh. 6. Ing paturone bocah dicepaki
senthir, sapu gerang sing diwalik dicublesi brambang lombok, dlingo kunir,
sere, jajan pasar, jenang katul sing diarani baro-baro, bubur sungsum
(abor-abor), kabeh mau mengku pralambang uripr manungsa.
Nalika upacara tedhak siti sing kagungan dalem
nyebar dhuwit receh banjur kanggo rebutan bocah cilik, upacara kasebut diarani....
a. udheg-udheg
b. abor-abor
c. udhik-udhik
d. Baro-baro
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
7.1 Membaca pemahaman teks upacara adat.
|
|||||||
Materi
Tedhak siti
|
|||||||
Indikator
Disajikan
empat kalimat kutipan upacara adat tedhak siti, siswa menentukan pola
kalimat jejer wasesa lesan katrangan..
|
|||||||
Nomer Soal 25 Kunci
Jawaban :D
|
|||||||
Bocah
sing arep dislameti didusi nganggo kembang setaman. Pethika ukara kasebut yen
diudhal miturut ayahane sing bener….
a.
Bocah sing arep dislameti=jejer, didusi= wasesa,
nganggo kembang setaman= katrangan wektu.
b.
Bocah sing arep dislameti= jejer, didusi= wasesa,
nganggo kembang setaman= katrangan papan
c.
Bocah =jejer, sing arep dislameti didusi= wasesa,
nganggo kembang setaman= katrangan piranti
d.
Bocah sing arep dislameti = jejer, didusi= wasesa,
nganggo kembang setaman= katrangan piranti
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
7.2 Membaca indah cerkak
|
|||||||
Materi
Jeruk Sukun
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan ringkasan cerkak Jeruk Sukun, siswa memilih
alur yang sesuai dengan cerita.
|
|||||||
Nomer Soal 26
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
JERUK SUKUN
”Gung , Agung!” swarane ibune
Agung aneng omah buri. Agung ora
wangsulan.”Agung . . .!” Ibune
ngundang luwih seru.”Wis sore lho!”Agung
isih durung wangsulan. Heh! Bocah
kok yen ana bal-balan wis ra gelem uwal saka ngarep tivi.” ibune wis ngadeg
ana ngarepe. ” Wis sore iki lho, age budhal””Inggih, inggih, Bu!” ujare Agung karo isih tetepninton tivi .”
Menyang daleme Bu Harti pirawene. Mengko sedhela, rak wis tekan omah maneh
ta,”dhawuhe ibune karo mateni tivi. Agung sajak gela. “Nyoh, upahe.”dhawuhe
ibune maneh, ngelungake jeruk keprok, kasenengane Agung. Agung sing maune arep
nesu, malih seneng.“Mengko wae olehe maem. Gek kana leh budhal!” ibune nyurung Agung supaya age mlaku.
“Inggih, inggih, Bu” ujare Agung, karo nglebokake jeruk nyang sake.Daleme Bu Harti ora
adoh. Mula
Agung kerep mara mrana jalaran Abib putrane Bu Harti kancane Agung nalika
kelas pitu.”Nggoleki Abib, Gung?” takone Bu Harti sing lagi siram-siram
kembang ing ngarepan.”Boten punika kula diutus ibu ngaturaken serat
ulem.” Ayo, mlebu dhisik, Gung.”
Kandhane Bu Harti, ” Inggih matur nuwun. Abib punapa wonten?” takone
Agung.” Ana, bocahe panas karo ngelu, ana jero omah kae
lho. Delengen!”.”Agung mangu-mangu,
becike sida methuki Abib,apa ora? Rehne wis kebacut nakokake, mula
gelem ora gelem dheweke kudu methuki Abib. ” B . . .bbib.” swarane Agung rada
gugup. Lagi sepisan iki dheweke niliki wong lara.”Gung . . .” Abib sajak
bungah. Kekarone banjur padha salaman.. Sawise iku banjur nglirik sake Agung.
” Iku apa Gung?” takone kepengin ngerti apa sing ana njero sake Agung. ” Iki
ta . . . jeruk sukun.””Sakjane aku ya
pengin jeruk sukun, nanging durung
matur ibuku.”
Paraga utama ana ing
criat cekak kasebut yaiku.....
a. Agung c. Ibune
Agung
b. Abib d. Ibune Abib
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.1.
Menulis susastra
sederhana, misalnya geguritan atau
cerita rakyat.
|
|||||||
Materi
Geguritan
|
|||||||
Indikator
-Disajikan empat pilihan teks geguritan, siswa
menentukan geguritan yang bertema kegiatan.
|
|||||||
Nomer Soal 27
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
1) Mlayu banter ngungkuli
sekuter 2)
Nalika srengenge sumunar
Bisa ngubengi donya tanpa baita Among bakul wis
aneng pasar
Iku internet kaya nyeret
Nggelar lombok, jejanganan lan bumbon
Majune jaman lan unggule pengalaman Kanthi sabar ngladeni wong
tuku
Iku internet
Bathi sithik nanging tambah sedulur
3) Dhuh Gusti Ingkang Mahakuwaos 4) Kaya ngapa bungahe
atiku
Paringana kula pangapunten Yen aku bisa lulus
sekolah
Sedaya lepat lan dosa kula
Nggayuh biji kang apik
Ugi dosanipun bapa biyung kula Gampang golek
sekolahe
Tuwin kalepatanipun bapa ibu
gurukula Muga
kasembadan
Geguritan ing dhuwur sing isine gegayutan
karo pagaweyan yaiku, angka.....
a.4
c.2
b. 3 d.
1
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.2.
Menulis susastra
sederhana, misalnya geguritan atau
cerita rakyat.
|
|||||||
Materi
Cerita rakyat
|
|||||||
Indikator
Disajikan ringkasan cerita rakyat,
siswa menentuka cerita rakyat yang
berasal dari Semarang
|
|||||||
Nomer Soal 28
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
1. Batur sing nate menehi pitulungan marang Raden Rara
putrine adhipati wusanane diukum marga wani nggarwa putri adipati. Kanthi
sesidheman kekarone mlayu saka kadipaten kanthi nyamar.Saka tembung batur lan
raden papan mau dijenengake….
2. Nyai Pandhanarang ketinggalan lakune banjur
ngudarasa boyalali Kyai marang aku, boya lali Kyai marang aku sing isih
ketinggalan ana buri. Dening Kyai Pandhanarang Boya lali mau katelah dadi….
3. Sawise sada iku dibedhol dening bocah cilik mau
wusana dadi banjir bandhang. Kabeh desa keleban banyu. Amung Nini-nini sing
isih urip amarga numpak lesung sing diwelahi karo enthong. Papan mau
diarani….
4. Ana ing tlatah sakulone Demak, Sunan Kalijaga bisa
nemokake wit jati sing arep kanggo ngedegake mejid. Emane wit jati mau saben arep
ditegor dening para pendhereke Sunan, banjur pindhah panggonan nganti
bola-bali. Jalaran wite jati bola-bali ngaleh mula papan mau diarani....
Pethikan crita rakyat kasebut sing asale saka Semarang, yaiku
angka....
a. 4 c. 2
b. 3 d.
1
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.1 Menulis pengalaman
pribadi menggunakan ragam ngoko dan krama
|
|||||||
Materi
Pengalaman pribadi
|
|||||||
Indikator
-Disajikan sebuah judul pengalaman pribadi,
siswa menentukan kerangka karangan yang sesuai dengan tema.
|
|||||||
Nomer Soal 29
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Irah-irahan : Nyegah Bebaya DB
Bakuning Pikiran : 1.Mangsa ketiga wis rampung ganti mangsa
rendheng
2. Maneka warna bebaya
lelara ana ing owah-owahan mangsa
3. DB iku perlu
diwaspadani awit bebayane gedhe
4. Carane nyegah bebaya
DB
5. Titikane wong lara
DB
6 Sing ditindakake yen
kena DB
Tema
karangan saka cengkorongan kasebut yaiku babagan .....
a. pendhidhikan
b. kuwarasan
c. kabudayan
d. tetanen
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.1 Menulis pengalaman
pribadi menggunakan ragam ngoko dan krama
|
|||||||
Materi
Pengalaman pribadi
|
|||||||
Indikator
-Disajikan penggalan pengalaman pribadi, siswa
menentukan judul yang sesuai dengan isi pengalaman
|
|||||||
Nomer Soal 30
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Sawengi sadurunge
mangkat aku wis mbayangake maneka warna dolanan sing ana Dunia Fantasi, sing
kebak dolanan maneka warna. Bisa numpak komidhi putar, halilintar, istana
boneka, arung jeram, lan pokoke akeh jare Mas Hasim sing wis nate menyang
papan mau. Esuke aku blanja sangu panganan akeh banget, nganti diarani toko
mlaku. Sorene bis rombonganku mlaku alon-alon ninggalake Semarang. ....
Irah-irahan karangan
kasebut sing mathuk yaiku....
a. Menyang
Wondheria
b. Menyang Semarang
c. Menyang Jakarta
c. Ora Bisa Turu
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
5.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penenrpan sandhngan swara
|
|||||||
Indikator
-Disajikan empat pilihan kalimat, siswa menentukan kalimat yang
apabila ditulis dengan huruf Jawa menggunakan sandhangan suku
|
|||||||
Nomer Soal 31
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
1. Banu
tuku buku, Sunu tuku dhuku
2. Siti ngipi ana kiwi wira-wiri
3. Kae ana sate apa kare ana kene dhewe
4. Coro loro ana jero toko kono
Ukara kasebut yen ditulis nganggo aksara Jawa
sing nggunakake sandhangan wulu, yaiku ukara angka....
a. 1
c. 2
b. 3 d.
4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
5.1.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penerapan sandhangn swara
|
|||||||
Indikator
-Disajikan empat pilihan kalimat berhuruf Jawa,
siswa menentukan kalimat yang menggunakan sandhangan wulu
|
|||||||
Nomer Soal 32
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
Ukara sing ing ngisor iki sing panulisane paling
akeh nganngo sandhangan wulu yaiku....
a. smifilgibliskgiriwzi
b.bnutukubukuteluan[to[komjubru
c.[p[go[loz[lo[zokyke[bo
d.skslwanlrmtswtrfin
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
.
5.2.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penenrpan sandhangan sigeg
|
|||||||
Indikator
Disajikan kalimat nglegena, siswa menentukan
penerapan sandhangan yang tepat dalam menulis kalimat.
|
|||||||
Nomer Soal 33
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
?mknfrmlskpsmjn.
Ukara kasebut amrih bisa dadi ukara
’Markonah durung mulih saking pasar Mijen’panulisan sing bener....
a.?m/[konh[f[r=mlihski=ps/mi=ki=. b.?m/[konhfuru=mlihski=ps/mi[jn\,
c.?m/kinihfuru=mulihski=ps/mi[jn\, d.?m/[konhfuru=mulihski=ps/mi[jn\,
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk
Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
.
5.3.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penenrpan sandhgn sigeg
|
|||||||
Indikator
-Disajikan kalimat berhuruf latin, siswa
menentukan penulisan yang tepat dalam huruf Jawa.
|
|||||||
Nomer Soal 34
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Subakir mikir butuhe durung
oleh kanggo bayar upah buruh. Yen ditulis kanggo aksara Jawa sing bener....
a.?subki/mikibutu[afuru=[ao[lhk=[goby/auphburuh. b.?sbki/miki/butuh[afuru=[ao[lhk=[goby/auphburuh.
c.?subki/miki/butuh[afuru=[ao[lhk=[goby/auphburuh. d.?subki/mi[k/butu[wfuru=[ao[lhk=[goby/auphburuh.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
.
5.4.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penenrpan pasangan
|
|||||||
Indikator
Disajikan kalimat yang menerapkan pasangan,
siswa dapat menentukan perubahannya dalam huruf Jawa
|
|||||||
Nomer Soal 35 Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Paklik tindak Banten
numpak bis malem. Yen katulis nganggo aksar Jawa sing bener, yaiku....
a.?pKliKtiNfKbNteNnuMpKbiSmxm\,
b.?pkLikTinFkBnTenN|mPkBisMXm\,
c.?pkLiktinFkB[nTnNumPkBisMXm\,
d.?pkLikTinDkBnTenNumPkBisMlm\,
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran
: Bahasa Jawa Bentuk
Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
5.5.
Menulis paragraf berhuruf Jawa
|
|||||||
Materi
Penenrpn angka Jawa
|
|||||||
Indikator
. Disajikan kalimat rumpang yang mengandung
angka Jawa, siswa menentukan pilihan angka yang tepat.
|
|||||||
Nomer Soal 36
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
?sbenT+gl\...fi[pzetTifinkm/fikn\,
a. ;17;AgusT|s\ c.;21;Ap]il\
b. ;2 ;[mI d. ;20;[mI
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato.
|
|||||||
Materi
Menulis pidhato
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan empat macam penghormatan yang
berbeda dalam pidhato, siswa menentukan penghormatan yang tepat dalan acara
perpisahan kelas 9.
|
|||||||
Nomer Soal 37
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
Atur pakurmatan ana ing adicara pepisahan siswa kelas sanga, sing
bener yaiku....
a. Panjenenganipun
Pangarsa Kalurahan Padangsari ingkang kinurmatan, Bapak-bapak pangarsa RW 1-7
Kalurahan Padangsari, Panjenenganipu pangarsa RT ing kalurahan Padangsari.
b. Panjenenganipun kulawarga
Bapak Sandy Setiyana ingkang kinurmatan, Panjenenganipun Keluawarga agung
calon besan ingkang kinurmatan, para rawuh ingkang kula urmati.
c. Pajenenganipun Pangarsa
SMP Nuris Semarang, Panjenenganipun pangarsa Komite ingkang kinurmatan, sedaya dwija ingkang
ndhampingi panyarta aben trampil pidhato ingkang kinurmatan.
d. Pajenenganipun Pangarsa
SMP Nuris Semarang, Panjenenganipun pangarsa Komite ingkang kinurmatan, sedaya dwija ingkang
kula urmati, kadang kelas 9, 8 lan ingkang kula tersanani.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato.
|
|||||||
Materi
Menulis pidhato
|
|||||||
Indikator
. --Disajikan kalimat rumpang puji sukur dalam pidhato
peprpisahan kelas 9, siswa menentukan kelanjutan dengan tepat.
|
|||||||
Nomer Soal 38
Kunci Jawaban :D
|
|||||||
Sumangga panjenengan sedaya
kula dherekaken muji sukur dhateng Gusti Allah Ingkang Maha Kuwaos ingkang
sampun paring ....
a. pambiyantu dhateng
paniti laksana ingkang sampun saged mujudaken adicara punika.
b. eguh pratikel lan
penggalih kangge mratitisaken lampahing adicara ing siyang punika.
c. kalulusan dhateng kula
lan kanca-kanca kelas sanga lan nggayuh biji ingkang sae.
d. kawilujengan,
katentreman, karaharjan dhateng kula tuwin panjenengan sedaya.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato
|
|||||||
Materi
Menulis pidhato
|
|||||||
Indikator
Disajikan kutipan pidhato ulang tahun secara
acak, siswa menentukan urutan yang tepat
|
|||||||
Nomer Soal 39
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
1.Wasana cekap semanten
anggen kula matur wonten ngarsa panjenengan sedaya, bokmanawi wonten
kalepattan kula tansah nyuwun agunging samodra pangaksami
2. Panjenenganipu para rawuh ingkang tansah
kinurmatan.
3. Ing ngriki kula minangka wakilipun
kanca-kanca ngaturaken sugeng ambal warsa ingkang kaping tiga welas,
mugi-mugi panjang yuswa tambah pinter lan bekti dhateng tiyang sepuh.
4. Sumangga panjenengan kula dherekaken
ngaturaken puji sukur dhateng Ingkang Maha Agung ingkang paring rahamad
hidayah dhateng panjenengan sedaya.
Urutan pidhato ingkang leres wonten ing adicara
ambal warsa ingih punika....
a. 4, 3, 2, 1
b. 3, 1, 4, 2
c. 2, 4, 3, 1
d. 1, 4, 3, 2
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato
|
|||||||
Materi
Parikan
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan empat macam parikan, siswa menentukan parikan yang tepat
untuk mengakhiri pidhato
|
|||||||
Nomer Soal 40
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Parikan ing ngisor iki mathuk kanggo nutup pidhato, yaiku....
a.Putih-putih iku dudu gula Jawa, pinanggih malih kalih pidhato kula.
b.Ireng-ireng iku woh labu, ngaturaken sugeng dalu
c. Bibar papat punika pinten, manawi lepat nyuwun ngapunten.
d. Blarak disampirake, omahe cedhak ora diampirake.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato
|
|||||||
Materi
Wangsalan
|
|||||||
Indikator
Disajikan empat wangsalan, siswa menentukan
wangsalan yang tepat digunakan dalam pidhato.
|
|||||||
Nomer Soal 41
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
1.Roning mlinjo, sampun sayah nyuwun ngaso
2.Bubar telu, manawi lepat nyuwun pangapura.
3.Tutup jendhela, yen nganggo klambi aja
kegedhen.
4.Banyu tiba, yen padha ngelih ayo jajan.
Wangsalan sing mathuk
digunakake ana ing pidhato yaiku, angka....
a.1 c.3
b.2 d.4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis teks pidato
|
|||||||
Materi
Panyandra
|
|||||||
Indikator
. -Disajikan empat pilihan panyandra, siswa
menentukan panyandra mempelai putri
|
|||||||
Nomer Soal 42
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
1.Pindhane Raden
Nakula lan Sadewa, padha dedege, padha baguse, padha busanane, ora ana
bedane.
2.Ayu
merak ati, grana ngudhup mlathi, kaya widadari Dewi Ratih kang ngejawantah
ana ing ngarcapada.
3.Gagah
prakosa pindha Raden Werkudara, ngagem kuluk kanigara hamrabu pindhaning rajaning nagari.
4.Dhampyak-dhampyak kembar busana lan gagahe pralambang putra wolungatus kadi kang tiba
saka kayangan
Andharan
kasebut sing minangka panyandra temanten putri yaiku angka....
a.
1 c.3
b.2 d.4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis surat undangan
|
|||||||
Materi
Surat undangan
|
|||||||
Indikator
Disajikan bagian-bagian surat secara acak, siswa
menentukan urutan surat secara benar.
|
|||||||
Nomer Soal 43
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
1.Prepenah
2. Satatabasa
3. Wasana basa
4. Adangiyah
5. Purwaka
basa
6. Surasa basa
Urut-urutane perangan layang sing bener, yaiku....
a.4. 2, 5, 6, 3, 1
b. 5, 6, 3, 1, 4, 2
c. 6, 3, 1, 4, 2, 5
d. 6, 3, 4, 5, 2, 1
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.1 Menulis surat undangan
|
|||||||
Materi
Surat undangan
|
|||||||
Indikator
Disajikan empat pilihan penutup surat, siswa
menentukan penutup surat undangan yang tepat
|
|||||||
Nomer Soal 44
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Panutup layang ulem sing bener yaiku....
a.
Wasana cekap semanten tanggap sabda saking kula, manawi
wonten atur ingkang boten mranani
panggalih panjenengan kula tansah nyuwun agunging samodra pangaksami.
b.
Cekap semanten atur saking kula manawi wonten kiranging
atur mugi-mugi Gusti Allah tansah paring kawilujengan lan kuwarasan dhateng
panjenengan sadaya.
c.
Cekap semanten atur pawarta wara punika, mawantu-wantu
kula sabrayat tansah ngrantu rawuh panjenengan sedaya, awit rawuhipun kula
ngaturaken panuwun .
d.
Wasana cekap semanten pawarta, kasuwun rawuhipun wonten
ing adicara wilujengan khitan lare kula ingkang mbajeng dinten Selasa Legi,
26 April 2010, ing griya kula.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.2 Menulis poster atau iklan
|
||||||||||
Materi
Poster
|
||||||||||
Indikator
-Disajikan deskripsi tentang layanan umum, siswa menentukan poster yang tepat
|
||||||||||
Nomer Soal 45 Kunci Jawaban :C
|
||||||||||
Ing Kampung Bulus Sari
dalan kampunge rame mula nate ana kedadean bocah dolanan ketabrak montor,
warga kampung kepengin nggawe pepeling marang wong padha liwat dalan mau,
satemene dalan iku wis digawe brenjulan polosi tidur, nanging bocah enom-enom
akeh sing isih ngebut. Kanggo ngelingake poster sing mathuk yaiku....
a.
b.
c.
d.
|
||||||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.2 Menulis poster atau
iklan
|
|||||||
Materi
Poster
|
|||||||
Indikator
Disajikan poster yang kurang sempurna, siswa
menentukan kata yang tepat untuk menyempurnakan poster.
|
|||||||
Nomer Soal 46
Kunci Jawaban :C
|
|||||||
Kanggo ngganepi poster kasebut,
sing bener....
a. cepet, teka
b. rampung, tekan
c. klakon, slamet
d. cepet, slamet
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
4.2 Menulis poster atau iklan
|
|||||||
Materi
Paribasan
|
|||||||
Indikator
-Disajikan deskripsi yang berkaitan dengan
peribahasa, siswa menentukan poster yang tepat
|
|||||||
Nomer Soal 47
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Nindakake pagaweyan dhewekan iku rampunge suwe,
kajaba iku yen nemoni pepalang utawa prakara ora ana sing kanggo tetimbangan. Beda karo pagaweyan sing
ditindakake bareng-bareng, mesthi pagaweyan enggal rampung, ora rekasa lan
luwih entheng. Kajaba iku nyambut gawe bebarengan iku nuduhake yen dadi wong
rukun ora congkrah. Mula saka iku aja seneng congkrah lan padudon karo
kancane. Prayogane samad-sinamadan lan padha-padha ngajeni.
Andharan kasebut yen digawe dadi poster sing
gegayutan karo paribasan sing bener
yaiku....
a. Desa
mawa cara negara mawa tata
b. Rukun
agawe santosa crah agawe bubrah
c.
Sadumuk bathuk sanyari bumi
d.
Rawe-rawe rantas malang-malang putung
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.2 Menulis dialog sesuai dengan unggah-ungguh
|
|||||||
Materi
Dialog
|
|||||||
Indikator
.
Disajikan empat pilihan dialog, siswa menetukan dialog yang tepat dengan
orang tua
|
|||||||
Nomer Soal 48
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
Rumusan Butir Soal
1.A: Esuk mau samang king pundi ,Pak? 2. A: Esuk mau kowe saka
ngendi, Pak?
B: Sowan daleme Pak Lurah. B: Sowan
omahe Pak Lurah
A: Enten napa, napa estu ken ngeterke
larene? A: Ana apa, apa sida kon
ngeterake anake?
B: Ora,
ngeterke titipan uleme Pak Carik.
B: Ora, ngeterake titipan uleme Pak Carik.
3.A: Enjing
mau panjenengan saking pundi ,Pak? 4. A: Enjing wau panjenengan saking
pundi, Pak?
B: Sowan daleme Pak Lurah. B: Sowan
daleme Pak Lurah
A:
Wonten napa, napa estu ken ngeterke
putrane? A: Wonten punapa, punapa saestu ndherekaken putranipun?
B: Ora,
ngeterke titipan uleme Pak Carik.
B: Ora, ngeterake titipan uleme Pak Carik.
Pacelathon sing bener marang wong tuwa yaiku
nomer....
a.
1
c. 2
b.
3
d. 4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.2 Menulis dialog sesuai dengan unggah-ungguh
|
|||||||
Materi
Dialog
|
|||||||
Indikator
-Disajikan dialog rumpang dari orang tua pada
siswa, siswa menentukan kelanjutan
dialog yang
tepat sesuai unggah-ungguh.
|
|||||||
Nomer Soal 49
Kunci Jawaban :A
|
|||||||
1.Agus : Sugeng enjing, Bu Guru!
Bu Guru
: Sugeng Enjing, Agus geneya
kowe telat mlebu?
Agus
: Nyuwun pangapunten, Bu
weteng kula sakit.
Bu Guru
: Wah apa kowe durung mangan?
Agus :....
Pacelathon
ing dhuwur wangsulane Agus sing bener, yaiku….
a. Kula sampun
nedha, Bu.
b. Kula sampun dhahar, Bu.
c. Kula dereng dhahar, Bu.
d.
Aku wis mangan kok, Bu.
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
SPESIFIKASI
UJIAN SEKOLAH
SMP NURIS SEMARANG
TAHUN PELAJARAN 2013/ 2014
Mata Pelajaran : Bahasa Jawa Bentuk Penilaian : 2
Bentuk Soal :Pilihan Ganda
Kompetensi
8.2 Menulis dialog sesuai dengan unggah-ungguh
|
|||||||
Materi
Dialog
|
|||||||
Indikator
Disajikan contoh dialog dengan tatatulis yang tidak benar, siswa
menentukan pilihan tatatulis yang tepat
|
|||||||
Nomer Soal 50
Kunci Jawaban :B
|
|||||||
1: Mar
opo kowe wes tau weroh boyo.
2: Wis nalika menyang ing kebon kewan.
3:
Boyo kui mangane opo.
4: Werno-werno, ono pitek, bebek, lan
truwelu.
.
Pacelathon sing bener
panulisane yaiku angka....
a. 1 c. 3
b. 2 d. 4
|
|||||||
Tanggapan
Penyunting
|
Soal
Diterima
|
Soal
Direvisi
|
Soal
Ditolak
|
Penyunting Penyusun
…………………………… Dwi
Taryanto, S.S
Tidak ada komentar:
Posting Komentar